Tuesday 3 February 2015

princess

t3successdsgn
 

   

Home | About Us | Technology | Product | Redemption | Event | Testimonial | Contact Us | Member Login

Home | Royal Skin Princess

___________________________________________________________________________________________________________________

Royal Skin Princess

 

http://www.mariberniaga.com/images/krimpelbagaiguna2.png

 

MENYELESAIKAN MASALAH PENYAKIT KRONIK !!


Untuk Kecantikan Kulit & Badan dan Prestasi Unggul Sepanjang Masa!!

Bahan-Bahan Utama


STEM CELL Lobata, Argan, Epal Hijau

http://mariberniaga.com/images/logo-cert2.png

 

KEISTIMEWAAN Pueraria Mirifica (LOBATA)


http://mariberniaga.com/images/pueraria-lobata.jpg

Pueraria Mirifica adalah satu herba yang berasal daripada Thailand, di mana ianya dikenali sebagai "White Kwaaw Krau". Ianya termasuk dalam keluarga Leguminosa, sub-keluarga Papilionoda (keluarga kacang soya, kacang dan kacang pea). Di Thailand, Ubi ajaib ini tumbuh di hutan pada ketinggian 300 m -800 m dari aras laut dan hanya didapati tumbuh di bahagian utara, barat dan timur laut sahaja.

Bahagian tumbuhan ini yang paling berkualiti ialah pada bahagian akar nya yang juga merupakan Ubi pada tumbuhan ini. Pueraria Mirifica mempunyai kesan seperti estrogen yang sangat hebat. Ia telah digunakan berabad lamanya sebagai herba anti-penuaan. Pueraria Mirifica juga terkenal sebagai herba semulajadi untuk pembesaran serta penganjalan payudara.

 

KEISTIMEWAAN ROYAL JELLYhttp://mariberniaga.com/images/royaljelly.png


Royal Jelly adalah cairan kental berwarna putih yang dihasilkan lebah muda sebagai bahan makanan Larva Lebah dan makanan khusus Ratu lebah sepanjang hidupnya. Rahsia Awet Muda terdapat dalam kandungan Royal Jelly. Royal Jelly juga disebut susu lebah adalah makan khusus Ratu Lebah. Royal Jelly kaya akan hormon, berfungsi memperbaiki dan meremajakan sel-sel tubuh, otak, saraf dan organ tubuh - Efek Alami Anti Penuaan dari Alam. Khasiat dan Keajaiban Royal Jelly sungguh luar biasa untuk kesehatan.

 

KEISTIMEWAAN BUAH ARGAN


http://www.mariberniaga.com/images/argan.png

RATUSAN tahun dahulu, bangsawan Rom membongkar rahsia kejelitaan semula jadi dengan minyak Argan, ‘Cecair emas Maghribi’ yang merawat pelbagai masalah kulit, rambut dan kuku.Minyak Argan diperah dari biji buah Argan (Argania spinosa) dan hanya tumbuh di selatan Maghribi, justeru dikatakan salah satu minyak paling unik di dunia. Minyak Argan kaya dengan nutrisi semulajadi yang boleh membantu dalam pembaharuan sel-sel yang rosak. Kebanyakan wanita-wanita Morocco mengamalkan minyak Argan untuk kulit badan mereka kerana faktor geografi yang agak panas di Morocco. Kini, keunggulan minyak argan menjadikannya salah satu bahan utama produk kecantikan eksklusif antarabangsa.

Berkesan melembutkan kulit kering, mengurangkan kedutan, garis halus dan lingkaran di bawah mata, memudarkan bekas parut serta merawat masalah kulit seperti enzema dan psoriasis. Selain itu, ia sesuai digunakan di kawasan kulit lebih nipis dan sensitif seperti di bawah mata untuk menghilang­kan kedutan dan lingkaran hitam. Kajian saintifik terhadap kandungan minyak argan menunjukkan ia mengandungi tiga kali ganda antioksida Vitamin E berbanding minyak zaitun, serta omega 6 dan 9 yang tinggi dan squalene yang bertindak mengeluarkan toksik dari sel-sel kulit.

 

KEISTIMEWAAN Apple Hijauhttp://www.mariberniaga.com/images/epalhijau.png


- Menurunkan Berat Badan

- Potongan Badan Yang Cantik

- Kulit Badan & Muka Yangg Cantik

- Sebagai Sumber Serat, Mineral, Vitamin & Antioksidan Yg Tinggi

 

Krim Muka Royal Skin Princess


Untuk Kecantikan Kulit & Badan dan Prestasi Unggul Sepanjang Masa!! Cantik Berseri-seri

http://mariberniaga.com/images/KRIM-MUKA-01.png


http://mariberniaga.com/images/testimoniroyalkrim.jpg

 

 

 

Copyright 2015 © T3 Success Holding Sdn Bhd. All Rights Reserved.